dijous, 10 de gener del 2013

December daily

Aquest ha sigut el meu projecte més ambiciós durant el mes de Desmbre: el meu primer diari.
Després de fer el curs que la Ruth va impartir a Scrap house, el vaig acabar a casa, durant tot el mes. En ell veureu reflectides també les postals de nadal, detalls pels mestres de l'escola dels nanos, regals per família i amics, etc.
Són forces fotos, però espero que ho disfruteu, com jo fent-ho!!






























No se per què s'han desordenat algunes...però el que importa és el resultat.
Petons.

6 comentaris:

  1. l'àlbum està curradíssim!!! llàstima no saber fer-ne un així, m'encanta XD

    ResponElimina
  2. Quin recull de records més xuloooo!!! el conjunt és fantàstic!! nenaaaa!! quina gosseta més guapa ha de conèixer en Sis-cents, segur que es fan bons amics :) i la foto dels peus....les tres mosquesteres-ballarines??? o les tres divines??? jejeje.

    Fins aviat, un petó gran.

    ResponElimina
  3. Nena!! Quina passada!! Jo he començat l'scrapbook fent una "caixa de sorpreses" al taller del casaldel barri. Et passo fotos per whatsapp.
    Hauries de fer tallers tú també per ensenyar-nos!!
    Ets una crack!! Quina imaginació!!
    (Mireia)

    ResponElimina
  4. Impressionant! Quin album-diari més bonic i espectacular. Hauriem tenir temps per poder fer cada mes un recull de records tan xulo. I saber-ho fer.... Muakissss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu lo tienes fácil para que te enseñe...Cuando quieras empezamos!!

      Elimina
  5. Quina idea més xula Sònia... ai que aixó enganxa jiji
    Una bona i original manera de recopilar bons moments.
    M'encanta el blog!


    (Itziar López)

    ResponElimina