diumenge, 19 de gener del 2014

Llibreta petita

La meva tornada a la rutina, amb la feina, mil i un metges, la rehabilitació, les activitats dels nanos, etc. no m'està permeten fer moltes coses darrerament.
He fet algunes proves amb pintures (que us ensenyaré properament) i alguna altra coseta.
Però avui el que us porto és una llibreta que vaig fer fa un temps per la filla d'una amiga de tota la vida, la Sílvia.
La seva filla Clara em va fer una faldilla per poder ballar als assajos de l'esbart, doncs jo no me'n sortia, i li vaig voler agrair fent-li una llibreteta per poder portar a la bossa, per això li vaig fer d'aquesta mida. Com que te una vena artística, vaig pensar que era una bona idea que la pogués dur sempre a sobre per quan li vingués la inspiració...






Li vaig fer diferents apartats separats per tal de que ella mateixa distribuís el que volgués en cadascun d'ells.
Fins la propera !!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada