dilluns, 28 d’abril del 2014

Què he fet aquesta Setmana Santa ??

Aprofitant els dies de vacances, i instal·lats a Palamós, he fet algunes cosetes.
La primera que us vull ensenyar, és una capsa reciclada.



Vaig guardar una capsa de maduixes, on posava les patates i les cebes al rebost. Però estava lletja...
Així que: un parell de mans de pintura en un color verd que vaig crear, i un puntejat en blanc, fet amb la goma d'un llapis acabadet d'estrenar, per que fos ben rodoneta,... i a estrenar !!

També vaig voler fer un LO amb una foto que li vaig fer a la meva filla, amb els seus millors amics, i que volia fer-lis arribar a tots ells.


Gesso, pintura en espai, tintes vàries,...
Jo vaig fer el primer, per la Xènia, i ella va voler fer els dels seus super-amics. Però va acabar farta de la cinta de doble cara !!!!

Vaig fer alguna coseta més, que us ensenyaré properament.

2 comentaris:

  1. T'ha quedat xula la capsa! He vist per la xarxa que estan molt al dia, fins i tot he vist un concurs. Avui n'he comprat una, no sé si també faré quelcom....
    Els LO que fas son molt macos, però en aquest el que a mi em resalta més és lo requetewapa que està la teva filla!!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Està molt bonica, la veritat.
      I fent-se gran per moments!!

      Elimina