dimecres, 14 de maig del 2014

Repte "Locas por el scrap"

Avui l'entrada va dedicada a un nou repte en el que m'he decidit a participar.
És un repte extra del blog "Locas por el Scrap" i que consisteix en fer un àlbum de mini-tags.
Hoy la entrada va dedicada a un nuevo reto en el que me he decidido a participar.
Es un reto extra del blog "Locas por el Scrap" y que consiste en hacer un álbum de mini-tags.


Aquí teniu el meu, que és desplegable i m'ha servit per fer com un autoretrat.
Aquí está el mío, que es desplegable y me ha servido para hacer como un autorretrato.
 
 




He fet una estructura que m'ha permès enganxar 16 tags, i en cadascun d'ells he posat alguna cosa que em caracteritza. Cada part de l'estructura està entintada, i conté un altre tag de tamany més petit, també entintat pels marges, i fet amb paper decorat. A més, en cada apartat he intentat utilitzar alguna tècnica especial de scrap o afegir alguna de les coses que utilitzo en els meus treballs.

He hecho una estructura que me ha permitido enganchar 16 tags, y en cada uno de ellos he puesto algo que me caracteriza. Cada parte de la estructura está entintada, y contiene otro tag de tamaño más pequeño, también entintado por los márgenes, y hecho con papel decorado. Además, en cada apartado he intentado utilizar alguna tècnica especial de scrap o añadir alguna de las cosas que utilizo en mis trabajos.




A continuació us poso més detalladament cadascun dels apartats que he fet, i alguna de les tècniques que he utilitzat. Comencem !!

Cada parte de la estructura está entintada, y contiene otro tag de tamaño más pequeño, también entintado por los márgenes, y hecho con papel decorado. ¡Empezamos!




La portada és una foto meva, amb mini tags fets amb la big-shot, i amb unes lletres d'un abecedari
autoadhesiu. Què em defineix?
La portada es una foto mía, con mini tags hechos con la big-shot, y con unas letras de un abecedario autoadhesivo. ¿Qué me define?

Una afició: crear amb les mans. Amb una blonda, i una petita peça de bisuteria.
Una afición: crear con las manos. Con una blonda, y una pequeña pieza de bisutería.

 

Una visió: la microscòpica, un plaer ensenyar-ho al món. Així he aprofitat per posar una part de la meva feina, els microorganismes, un regne que em sembla al·lucinant. I més per ensenyar als alumnes a través del microscopi.
Una visión: la microscópica, un placer enseñarlo al mundo. Así he aprovechado para poner una parte de mi trabajo, los microorganismos, un reino que me parece alucinante. Y más para enseñar a los alumnos a través del microscopio.


El següent tag te a veure amb un altre sentit: el gust. Acostuma a predominar el salat, i el formatge em torna boja!! I una mica de cosit en el lateral.
El siguiente tag tiene que ver con otro sentido: el gusto. Suele predominar el salado, ¡y el queso me vuelve loca! Y un poco de cosido en el lateral.

 

 
Una forma que sempre m'agrada posar en els meus treballs: el cor. I feta amb alguna de les moltes troqueladores que tinc.
Una forma que siempre me gusta poner en mis trabajos: el corazón. Y hecha con alguna de las muchas troqueladoras que tengo.

 
 
Un so: el dels seus riures. I els cartellets fets amb banderoles.
Un sonido: el de sus risas. Y los cartelitos hechos con banderolas.

 
Un paissatge: en verd. M'encanten els paissatges de muntanya... i si hi han floretes, millor. Aquí les he afegit amb una cinta.
Un paisaje: verde. Me encantan los paisajes de montaña ... y si hay florecillas, mejor. Aquí las he añadido con una cinta.

 
Aquí he fet servir un troquel de la big-shot, que imita una foto polaroid, i he afegit una cinta de ras, en topets com el fons. Tot això per definir un tacte: el de la seva barba acabada d'afeitar: suau, suau... 
Aquí he usado un troquel de la big-shot, que imita una foto polaroid, y he añadido una cinta de raso, en topitos como el fondo. Todo ello para definir un tacto: el de su barba recién afeitada: suave, suave ...

 
Un somni complert: tenir una família. De jove pensava que la meva malaltia mai m'ho permetria... I amb un retall de roba, un altre estrip de paper per fer l'explicació, i una ploma: són tan suaus, tendres, dolços,... tots ells!!
Un sueño cumplido: tener una familia. De joven pensaba que mi enfermedad nunca me lo permitiría ... Y con un retal de tela, otro desgarro de papel para hacer la explicación, y una pluma: son tan suaves, tiernos, dulces, ... ¡todos ellos !

 
I, sempre, s'han de tenir somnis per complir. El meu: veure la sirenita de Copenhague. El tag està decorat amb perletes, que sempre ho embelleixen tot, i unes cintetes i puntes.
Y, siempre,  se deben tener sueños por cumplir. El mío: ver la sirenita de Copenhague. El tag está decorado con perlitas , que siempre lo embellecen todo, y unas cintitas y puntas.

 
Un sentiment, per sort ja superat: la tristor. Superposició de papers i tots ells lligats amb cordill.
Un sentimiento, por suerte ya superado: la tristeza. Superposición de papeles y todos ellos ligados con cordel .


 
Un mes que m'agrada, per diversos motius: vàrem començar a ser parella,  el 23 arriba la millor festa de l'any, comença el bon temps, surten les primeres flors, el camp està més bonic que mai,... Per això ho he acompanyat amb cintes decorades amb motius primaverals. L'etiqueta del mes està feta amb embossing en calent, en platejat.

Un mes que me gusta , por varios motivos: empezamos a ser pareja ,  el 23 llega la mejor fiesta del año, empieza el buen tiempo, salen las primeras flores, el campo está más bonito que nunca,... Por eso lo he acompañado con cintas decoradas con motivos primaverales. La etiqueta del mes está hecha con embossing en caliente, en plateado.

 
 
Una passió: fer fotos (que als meus fills desespera...). Per fer el tag he utilitzat un parell de segells relacionats amb el tema, i l'etiqueta l'he afegit amb unes grapes.
Una pasión : hacer fotos (que a mis hijos desespera ..). Para hacer el tag he utilizado un par de sellos relacionados con el tema , y la etiqueta la he añadido con unas grapas.
 

 
 
El color que més m'agrada és el lila, en tots els seus matissos. De vegades és difícil de combinar, però en el meu àlbum personal, tot s'hi val!! Les lletres estan fetes amb troquels de la big-shot, i després li he afegit glossy accents per donar-lis el toc brillant. Uns brillantets i un  troç de paper de seda arrugat de fons, ho complementen.
El color que más me gusta es el lila, en todos sus matices  A veces es difícil de combinar, pero en mi álbum personal, ¡todo vale! Las letras están hechas con troqueles de la big-shot, y luego le he añadido glossy acents para darles el toque brillante. Unos brillantitos y un trozo de papel de seda arrugado de fondo, lo complementan .


 
 
Seguint amb els sentits, arriba el que tinc més desenvolupat: l'olfacte. I una olor que m'agrada molt és la de la canyella. En aquest cas el tag ha estat fet primer amb una capa de gesso, posteriorment un embossing en fred, i per últim un entintat, que ha anat agafant diferents tons, segons com estava disposada la base de gesso.
Siguiendo con los sentidos, llega el que tengo más desarrollado: el olfato. Y un olor que me gusta mucho es la de la canela. En este caso el tag ha sido hecho primero con una capa de gesso, posteriormente un embossing en frío, y por último un entintado, que ha ido tomando diferentes tonos, según como estaba dispuesta la base de gesso.


 

El darrer tag, parla d'un art: la dansa. Aquí he utilitzat un troquel en forma de galeta, amb el que he retallat diverses pagines d'un llibre vell, entintades amb colors que combinaven. També hi he posat una banderola en vertical.
El último tag, habla de un arte: la danza. Aquí he utilizado un troquel en forma de galleta, con el que he recortado varias páginas de un libro viejo, entintadas con colores que combinaban. También he puesto una banderola en vertical.




 I tot subjectat amb una goma. espero que us agradi el meu mini-àlbum de tags.
Y todo ello sujeto con una goma. Espero que os guste mi mini-álbum de tags.
 
 
 
Fins la propera !!

 








3 comentaris:

  1. Uuuufffff!!! "locas por el scrapp" pero... locas, locas, jejeje!!! Un treball molt maco, i quanta sensibilitat! Per cert, crec que de ben segur, el somni de la "sirenita" ja està més proper :)

    ResponElimina
  2. Hola Sònia!! Sóc la Laia, que és maco aquest àlbum, m'ha encantat :) espero que estiguis bé, petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tot bé, espero que tu també. gràcies per passar-te!!
      Molts petons.

      Elimina