dimecres, 18 de juny del 2014

Regalets per l'escola

Avui he portat a l'escola dels meus fills, uns detallets per tot el personal del centre.
Les darreres tarjetes que vaig fer pels reptes de 3-flowers, les he afegit auna boseta de celofan plena de caramels, per diferents departaments: secretaria de primària, professorat general de primària, secretaria de secundària, professorat general de secundària, personal de cuina i mitja pensió, i personal de neteja i manteniment.
Ho sento, però no he fet foto de com han quedat, tot i que eren molt senzillets els paquets.
 
A més, la Xènia ha aprofitat per portar uns punts de llibre pels companys, doncs aquest curs és el darrer a primària,
 
 
i uns fermalls pels professors...

 
 
A la tutora del Guillem li he fet una llibreta amb separadors. A cadascun d'ells li he posat una frase relacionada amb els bons mestres.
Però tampoc m'he enrecordat de fer-li una foto...(de fet pensava que la tenia, i al anar-la a buscar per penjar-la, no l'he trobat).
 
I per les tutores de sisè, els hi hem fet un video, amb imatges presses per l'escola, i un power-point, amb diapos que han anat montant els nanos. Ha quedat un recull preciós, que se que les ha emocionat.
I jo m'he encaregat de fer el paquetet.

 
 
I en una propera entrada, el que he preparat per la meva filla: que m'acaba la primària!!

1 comentari:

  1. Enhorabona Sònia! Són uns detallets originals i preciosos. Segur que us heu guanyat a mitja escola!! Pel proper fi de curs ja et demanaré idees... hehe
    Una abraçada!!!

    ResponElimina