dilluns, 15 de desembre del 2014

Decoració per la taula de Nadal

Ara vé Nadal,... i farem molts dinars!!
A casa sempre fem el sopar de la nit abans de Nadal, on ajuntem a la meva família i la del meu marit.

M'agrada fer un detallet per decorar o regalar a cadascun dels llocs dels comensals. I aquest any he decidit matar dos pardals d'un tret: un detal de posicionament a taula que, si volen, es poden endur a casa de record.

Vaig utilitzar una roba de lli en color daurat, i hi vaig estarcir unes imatges a imitació de flocs de neu, amb pintura platejada. També vaig posar el nom o el càrrec (tiet, àvia,...) de cada convidat al sopar, 14 en total !!



Amb la roba vaig muntar una mena de saquet, on posaré els coberts de cadascú.
A que ha quedat bufó ??

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada