dilluns, 22 de juny del 2015

Que em passa amb els LO darrerament??

No se què em passa darerament, però sols faig que LO... i ben colorits!!
Serà l'alegria de la primavera-estiu??

Tenia aquestes fotos des de feia més d'un any, perdudes per casa.
Vaig fer neteja de papers i vaig trobar aquest "tutti-colori" que em va inspirar i vaig posar estripat a la part dreta.


A l'esquerra, vaig jugar amb les aquarel·les per fer un degradat.
I a sobre les fotos retallades en plan polaroid, amb missatge que reflecteix algun sentiment que m'inspiren el meu marit i fills, unes paraules troquelades, i poc més.

M'encanta el resultat!! I a vosaltres??

2 comentaris:

  1. És preciós!!! Moltes gràcies per participar i molta sort!!
    Ptonets!!

    ResponElimina
  2. Gràcies, Laura.
    A veure quan estaré a la teva alçada...m'encanta el teu blog!

    ResponElimina