dijous, 22 d’octubre del 2015

Crònica d'una escapada

Pel setembre, el meu marit i jo vàrem fer una escapadeta a la regió del sud-oest de França.
Uns amics ens havien parlat molt bé de Burdeus, i vem aprofitar 3 dies per visitar la regió d'Aquitània.
I aquí teniu l'àlbum que vaig fer de recordatori.

Per la portada, he aprofitat un mapa de la ciutat capital de la comarca, que vaig guardar expressament per conservar, i que finalment m'ha servit per fer les tapes






Per fer l'interior, he utilitzat una col·lecció de fulls imitació fusta que havia comprat l'any passat a la botiga "Panduro" de Copenhague.



Cada fotografia l'he emmarcat en un tros de paper negre






 i he fet pestanyes per guardar tiquets, tarjetes, etc.





L'àlbum està dividit en dos apartats, fent com un llibre a cada banda


Com veieu, he donat molta importància a les fotografies, i he minimitzat les decoracions.
M'agrada molt el resultat. I a vosaltres, us agrada?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada